niedziela, 13 października 2013

słowo lub dwa o lalkach

Co z moim lalkami? -zapytacie (lub nie). Otóż mają się świetnie (noo może oprócz rozczłonkowanej Zosieńki). Ostatnio zrobiłam parę zdjęć Cass. Nie są może zbyt odkrywcze, ale co tam. Usilnie szukam inspiracji (i czasu) na jakąś udaną sesję. Pozostaje mi tylko prosić was o cierpliwość.
Swoją drogą ostatnio zaobserwowałam spadek zainteresowania (jakiegokolwiek) lalkami na polskich blogach. Hmmm... Ja nic na to nie poradzę szczególnie. Chciałbym tylko zaznaczyć co mnie wkurza: Skargi, że 'blogi nielalkowe' (te co kiedyś były lalkowymi ale już nie są) mają mniej komentarzy niż za 'lalkowych czasów bloga'. Według mnie to chyba nie powinno te osoby (osoby piszące) aż tak dziwić, no bo ludzie czytają te blogi które ich interesują- logicznym jest że ktoś kto czyta blogi o lalkach nie będzie czytał/komentował/obserwował blogów które go nie interesują- to chyba dość oczywiste prawda? Ja osobiście pisząc post o czymś nie lalkowym akceptuje odgórnie fakt, że nie skomentują (lub nawet nie przeczytają) go ludzie których moje życie/myśli/zdania na jakiś temat absolutnie nie interesuje i którzy czytają tego bloga tylko dla lalek. To tylko tyle co chciałam powiedzieć :3

 

Piórka we włosach nie potargał wiatr.
Piórko przerwało,
włosy zmizdrzało~~~
(tak wiem ze nie ma słowa 'zmizdrzało,
ale chciałam jakiś rym zrobić)


 
Także tak.
 
Aha i przy okazji ostrzegam, że
następny post będzie właśnie 'o moim życiu'.
Spodziewajcie się go już niedługo
zdjęcia z Gdańska wesoło grzeją się na dysku
i czekają na swoją kolej :)
 

8 komentarzy:

  1. 4 i 5 zdjęcia są świetne,uwielbiam Cass ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,4 i 5 zdjęcie NICE!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze! I czuję, że coraz bardziej się przekonuje do Cass :D Ja chętnie poczytam coś o twoim życiu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest *.* ♥♥♥
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się ten wig podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ona urocza!<3
    Zdjęcia bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cass jest świetna, już nie mogłam się doczekać kiedy dodaje nową ńotkę xD
    I z chęcią przeczytam post z Twojego wyjazdu do Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww Cass jest boska <3 Ma cudnego wiga :D Szczególnie mnie uwiodło drugie zdjęcie. http://truskafkaabum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń