środa, 12 grudnia 2012

taki tam

typu kupno-sprzedaż. Wątpię, aby ktoś od lalek coś takiego chciał, ale  w sumie... Muszę się pozbyć tego plastkowego zwierzyńca, bo skutecznie zajmuje mi miejsce (kiedyś nagminnie je zbierałam, nie miejsce znaczy tylko zwierzyniec). No i kasy potrzebuje, akurat na tą przerwę świąteczną ... Wszystkie są oryginalnymi Littles Pet Shopami i są w stanie bardzo ,bardzo, bardzo dobrym... Musicie wierzyć mi na słowo, no i macie zdjęcia ^^
Pod każdym zdjęciem cena, jaką bym sobie życzyła. Oczywiście gdyby ktoś chciał więcej, jak zawsze uwzględniam zniżkę.
PS W sumie można sobie samamu kompletować jakby ktoś chciał wybiórczo...

kontakt  (tradycyjnie) : piraci72@buziaczek.pl  (kurna czemu mi to zawsze podlinkowuje ? )

15 zł  7 zł (tylko wężyk i koszyk)

10 zł

10 zł

10 zł

10 zł
 
 
Koszty przesyłki:
zwykły - 3 zł (znaczek+koperta)
polecony- 4 zł (znaczek, koperta, waga)
 
i macie jedną ładną Zośkę
(nie na sprzedaż oczywiście ^^)
 
 

5 komentarzy:

  1. Ja LPS mam ponad 100! 8D
    Ale niech leżą, zajmują miejsce itp. i tak ich nie oddam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :3 Ja tak jak cytrynka ... tyle że mam ponad połowę mniej ;p (ok. 48 ;p)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, ja też kiedyś zbierałam. Gdzieś tam leżą, duuużo ich jest. ;) Piękne czasy... xP

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńka jest przeurocza ^^

    OdpowiedzUsuń