piątek, 7 grudnia 2012

śnieguuuu

U nas tez juz spadł. Chociaz z pewnym opóźnieniem- kiedy dzie indziej snieg leżał już od paru dni, my nadal mieliśmy pluchę.
Tak czy siak. Mamy zimę ! Moją zdecydowanie i stanowczo ulubioną prę roku ! Wiii !!!
Poza tym planuję Candy mamy już nawet ramy czasowe: od moich urodzin 27 grudnia (dla mnie to trzeci dzien świąt) do mojego powrotu z Anglii (tym razem szlifuję Manchester ^^). Ale o tym na razie cicho sza ;) Nie można zapeszać ^-^

PS W roli tła- balkon.
PS 2 Sweter by Coco Dolls - przesliczny, piękna robota ^^ Polecam szczerze jej "wyroby "

Nie mogłam się powstrzymać ;D


Oparta o doniczkę

I oparta o doniczkę z oddalenia.

 

 
 
Zdjęcie, które ma tylko i jedynie pokazać
kiteczki- zupełną innowację na głowie Kimichie :

 

11 komentarzy:

  1. Ju noł dat shi is weri bjutiful ? Haha kaleczyć angielskim = me gusta ;p (lool w rzeczywistości jestem dosyć dobra ;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj fink de sejm! Pjur bjutiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wreszcie spadł xD
    Sweter cudny, kiteczki jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluza i kucyki Twojej Kimichie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest już śnieg, ale jeszcze mało. Kimichie tak ślicznie wygląda w tym kucyku i sweterku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo się cieszę że sweterek się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. JESU JAKI SWETEREK MOSZ <3
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz dziesięciotysięczny napiszę że: kocham sweterki robione na drutach! Szczęściara z Ciebie że wygrałaś, idealnie pasuje do Kimichie, taki pod kolor włosów i to urocze serduszko :3.
    I świetnie jej w kiteczkach.

    OdpowiedzUsuń