środa, 20 marca 2013

Zdjęcia z telefonu i opisy

Czyli dołączam się do tego co jest pomysłem Imago
Jakie szaleństwo- wczoraj notatka, dziś notatka. Ale jutro już raczej nie- takich cudów nie ma ^^


Więc krzesło w śniegu
 
1. Śnieg wygląda trochę jak taka hand-made bita śmietana.
2. Chciałabym sobie usiąść.
3. Albo jednak nie bo zimno mi by było w dupę...
4. ...I mogłoby się krzesełko zawalić.
5. Mogłabym zrobić zdjęcie lalki, ale nie mi się nie chce ;/
6. Sama te drewniane obudowy malowałam farbą ochraniającą przed mrozem 8)
7. Nie wiem dlaczego ale "7" kojarzy mi się z krzesłem.
8. Te śniegowe kropeczki na tym czerwonym mnie fascynują
9.  Ciekawe czy na tym krzesełku nadal sa ślady od lakieru do pzanokci.
10. Do tego krzesełka był stoliczek. Nie mamy stoliczka. Gdzie jest stoliczek? Nie ma go.~
 
~~ zaskakujące ale dałam radę i wymyśliłam dziesięć.
 
Matko spróbujcie sami bo to jest masakra do 6-ciu jakiś idzie ale później tragedia.
Prawdziwe wyzwanie- akurat dla mnie ^^
 
Tkaże jeszcze tylko samoreklama aska
 
I mogę was spokojnie pożegnać falą naszą ukochaną
~~~~
 
 

1 komentarz: