piątek, 17 maja 2013

Zosia~~~

Ostatnio mam fazę na Zosię. jest taka mała i wszędzie, absolutnie wszędzie można ją zabrać (a na pewno jest to o wiele prostsze niż z Kimichie). Także dziś byłam na dworze. I zrobiłam zdjęcia na dwa posty. A co? Jak szaleć to szaleć. Wiem, że was to zasmuci, ale niestety nie mamy dziś w sprzedaży fotostorów :C Jakoś nie miałam chęci. Mejbi-next-tajm ;p

dzień był ciepły, więc założyłam Zosi czapeczkę, jako ochronę przed
słońcem. trzeba dbać bo jeszcze plastik sobie łepek przegrzeje.
A tego nie chcemy. O nie...
 



Tylko do tego zdjęcia jej czapeczkę zdjęłam
Ale potem od razu założyłam. No i mała
stała w cieniu. Chyba nic jej się nie stało przez ten czas...
To znaczy mam taka nadzieję...
 
~~
Oczywiście zdjęć było więcej, ale tylko te mi się spodobały.
Następny post z tej sesji nie będzie o Zosi, to tak od razu uprzedzam,
ale uważam ze i tak będzie warto go przeczytać ^^
 
 
Aaaa... Co mi tam.. raduj się ludu, albowiem zdjęcie kwiatka ^^
 
 
~~~~
 

 
 

9 komentarzy:

  1. Prawdziwy z niej cukierek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki! <333 Zakochałam się w Zosi! ;_; A no i fufne zdj. kwiatka :D A tak apropo: Na tej twojej stronce na blogu "Wyprzedaż", to tą lalkę sprzedajesz całą, tylko tył i przód, czy tylko spódnicę??
    Czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    EmiliiiLPSlove.blogspot.com - Mój blog
    Bay!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny wpis? Czekam, bo mnie zaciekawiłaś. :D Chyba kupię sb taką lalę, na dzień dziecka, na Allegro znalazłam taką za 80 zł! ^^ Jeżeli mowa o tej lalce to taniutka! :> :333 <333333
    Czekam na odp.
    ~~~~~~~~~~~~~~
    EmiliiLPSlove.blogspot.com <---- Skomentuj, plis!
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosia- malutka i słodziutka <3 jak można jej nie kochać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam Zochę! Po meecie jestem w niej totalnie zakochana, naprawdę :D Taka Kruszynka wydaje się - tak jak piszesz - praktyczna, a przy tym urzeka człowieka. Cud miód i orzeszki!!!!

    OdpowiedzUsuń