wtorek, 8 stycznia 2013

a cyklu: warto by coś dodać

Troszkę jestem przeziębiona i w sumie to chciałam co ś wyskrobac wczoraj, ale nie chciał mi blogger zdjęć wrzucić -.- Błąd!! Zauważyłam, że nadal nie chce mi zdjęć dodać. Wie ktoś co robić? Miał ktoś już tak? Bo jak klikam na ikonę z opcja dodawania zdjęcie to nie ma opcji prześlij... Hmmm... Jeszcze nad tym popracuję. Ale jak ktoś ma propozycje to pisać. Bo z chęcią porobiłabym coś innego niż nic. Tak czy siak jestem i daję znak życia. Jak się uda dodac zdjęcia to na pewno coś wrzucę.
Dziękuje, idę po hebartkę
 

4 komentarze:

  1. Ja tak wegetuję już prawie tydzień ;p Bezczynność jest straszna, ale samemu nie wie się co ma się robić x.x
    Nigdy nie miałam jeszcze problemu z przesyłaniem zdjęć na bloggera - to dziwne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to jakiś tymczasowy błąd? Nie jestem pewna ale chyba raz coś takiego mi się zdarzyło, samo się potem naprawiło bodaj. Mam nadzieję że jakoś uda Ci się z tym uporać. Zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam. Na komputerze, który używam na co dzień nie umiem wgrywać zdjęć, ale na innym się udało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tak już miała Kayka, myślę że to błąd bloggera, ale ja tak czasami mam tylko jak Internet wolno działa ;) Zdrowiej Kremufa :D

    OdpowiedzUsuń