piątek, 25 stycznia 2013

śnieg i słońce

Nie sądziłam, ze ten dzien w końcu nadejdzie. Wielka chwila w ktorej to słońce w końcu wyłoni się zza chmur i spuści nieco zlotego blasku na nieskazitelną biel śniegu (mowię o tym czystym, świeżym śnegu naturalnie).
Noo. Okey. Więc dziś zmobilizowałam się i wystawiłam pysiak (moj i lalki) na słońce. Najpierw myslę "hmmm... wyjdę na podwórko", wyglądam przez okno... no tak cień... "Hapsz! Do parku! Albo jednak nieee. Po co. Ale nie, jednak pójdę. Ale to trzeba iśc ze 2-3 minuty... Ale co tam. Z drugiej strony w domu jest herbatka... nie dosyć tego: rusz dupę i sru na dwór!". I tak po kłótni z moim drugim, leniwym ja poszłam do parku na sesję.

I tu chciałabym o coś poprosić. Gdybyście mogli podszepnąć które zdjęcie wam się najbardziej podoba. Tak po prostu, zwyczajnie podoba. Byłabym bardzo wdzięczna.
 
Aha! I wiecie co dziś jest też bardzo, bardzo,bardzo, bardzo ważny dzień! Dziś są 33 urodziny mojego ulubionego piłkarza- Xaviego Hernandeza. To taka informacja statystyczna ale jednak chciałam o tym wspomnieć ^^
 
 
Więc zdjęcia ^^
 
<trzy pierwsze z wczoraj kiedy słonce nie waliło po gałach ^^>
 
 
 
 
i już nasłonecznione:
 
 
 
 
 
 
(tak wiem trzy prawie takie same -.-)
 
A także i...
BONUS!!!
Wczoraj towarzyszył mi o taki tam malutki
koleżka o imieniu Drops.
 
 
Jest to szczeniaczek. Znaleziono go zamkniętego w beczce
z wystającymi żebrami i poobcieranymi kostkimi.
Kulił się jak człowiek do niego podchodził.
Babcia nie miała serca go wyrzucić. Jets okropnie ufny.
A jak chciałam odejśc to mi nie pozwalał. Urocze stworzonko ^^

12 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ^^
    6 najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjecie jest świetne ! :D jak jakaś królowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Dwa pierwsze kojarzą mi się z jakąś Kleopatrą na śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :D
    Kochany psiak <3

    Cudnie ją ubrałaś :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba pierwsze ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny wybór - 6 i 1 są najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy piesek a Kimichie wygląda jak śnieżna królowa w tej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kimi wygląda jak Śnieżynka ;)
    2 zdjęcie najlepsze wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia, ale najbardziej podoba mi się pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie 2 ;)
    i psina też super!

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra wygląda w tiulowej kiecce. śnieg + tiul= lowelowe :D

    dropsik słodziutki, proszę pogłaskać ode mnie ^^

    OdpowiedzUsuń