sobota, 20 października 2012

leśnie szaleństwo

Na grzybach byłam. Ale akurat nie ma ich zdjęć , bo tak wyszło. Jednyne co powiem to tylko że było ich naprawde mnóstwo i w sumie cały koszyk wyszedł ! Pychaaa ! Uwielbiam grzyby, chociaż grzybiarka ze mnie żadna ;) tak czy siak jak na właścicielkę Kimki przystało zabrałam ja ze sobą. I kiedy miałam chwilkę wolną cyknęłam jej parę fotek. Biedny z  niej plastki, bo chwilkę później zauważyłam liście, które mnie i aparat w moich dłoniach zaabsorbowały całkowicie. Szału niestety nie ma bo wzięła ze soba małą i trochę już starawą cyfrówkę :( No ale jakieś tak zdjęcia są. Przeróżne z fleszem, bez, makro, nawet auto ! Ostatnio ze dużo piszę, a wy przeciez czekacie na zdjęcia !

Sooooo enjoy !
 
Lalki ferst :
 



 
Muchomory <3
Lof, lof, lof !


normalnie podręcznikowy

całe plantacje :)

 
I liście:


poszukiwany kolor zdjęcia !
 
A trzy najładniejsze zabrałam do domu.

 

9 komentarzy: