wtorek, 13 listopada 2012

nominacja do Liebster Blog

Hu-hu. NIby nic a cieszy xp

btw. Dzięki za te kilka ocen i rad dot. nowego wystroju myślę, że jak na razie zostanie tak jak jest. Pomiędzy komentarzami są pewne rozbieżności, ponieważ w przeciągu tej doby 3 (albo i 4) razy zmieniałam tło, nazwę, linka (zgubiłam w sieci własnego bloga uwierzycie ?? o.o) i takie tam pierdołki. Tak czy siak dzia za każdą radę. nIby wiem, że blog mój ale wolałam się zorientować. Na początku projekt mi się podobał (to z tą kawą jakby w kawowym kolorze), ale stwiedziłam, że to za "brudne" (tak jakbym dłuuuuugo nieodkurzała) i tak od obraza do obrazka. Niestety (a może stety ?) nazwa niewiele się wiąże obecnie z zdjęciem głównym (jest na to jaka nazwa?? ) , ale co tam. Oba wyglądają sympatycznie osobno to razem też nie bd źle. Tylko trzeba się przyzwyczaić. No to mialo być na marginesie :D

Wracamy do tematu głównego:
zostałam nominowana do Liebster Blog przez Effie.  (btw. dzia wielkie)
Tak więc to moje odpowiedzi (z pytaniami wraz):

1. Czy wyjechałabyś do Anglii czy do Włoch?
Zdecydowanie. Do Anglii, niby już byłam, ale...
2.Komputer vs laptop
Laptop ;)
3.sernik vs szarlotka
Podchwytliwe pytanie : jeżeli sernik z rodzynkami to szarlotka, a jeżeli bez to sernik xp
4.Sims 2 vs Simsy 3 xD
2 jest najlepsza !!
5. Pullip vs Dal
Pullip (ale to nieobiektywne bo Dala jeszcze nie posiadam)
6. bjd czy plastiki ? :D
Plastiki - moje; bjd - nie zamiast plastików = słowem oba ;)
7. J.Polski vs J.Angielksi
angielski (polska języka trudna języka)
8. aparat cyfrowy vs kompaktowy
stare dobre cyfrówki ; chociaż używać moge obu
9. zima vs lato
ZIMA
10. lody vs shake xD
looooody
11. lalkowe marzenia ( no co, pomysłu nie mam )
Pullip Lala


A nominuję :
Mag-doll-kę
Bland Pet
Persephonę
Taisę
Miuki-Chan

A także każdego kto by tam sobie chciał ^^ Nie ma musu odpowiadać, ale w sumie, ajk masz czas wolny to co ci szkodzi xp. Pza tym to dobry zapełniacz na bloga ;)


Moje pytania:
1) Warzywa czy owoce?
2) Koala czy panda ? :^
3) A gdybyś miała wybrać swojego idola/idolkę byłaby/byłyby to...
4) Lubię placki : co ty na to ?
5) A która tak wg jest godzina?
6) Real Madryt czy Barca (jako fanka piłki nożnej) XP ?
7) Najfajniejsza biżuteria to ....
8) A jakie skojarzenie do podpunktu 8.?
9) Kurczę pomysły mi się kończą....
10) A ty zadasz innym jakieś pytania ?
11) Jak ci się podoba nowy wystrój blog ? :D


PS Sry za ewentualne literówki...
PS2 Jak ktoś odpowiada te niech mi napisze pod spodem- jestem ciekawa odpowiedzi ^^

5 komentarzy:

  1. Jak mi się będzie chciało to może wstawię, ale raczej nie ^.-

    OdpowiedzUsuń
  2. hah rzowaliłaś mnie pkt. 3 :D haha :D
    nie ma za co :3 a nowy wystrój mi sie bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za pamiec <3,
    ale narazie nie bawie sie w to :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki że mnie nominowałaś!

    OdpowiedzUsuń