czwartek, 22 listopada 2012

ponieważ

na pewno czekacie na jakiekolwiek wieści ode mnie to  z radością informuje że jutro jadę na koncert do Łodzi :) Żeby było jasne słucham różnej muzyki. Często to nie jeden zespół tylko jedna czy dwie piosenki. Zespoły które kocham zawsze mogłabym wyliczyć na palcach jednaj ręki. I jednym z nich jest wlaśnie MUSE. Bardzo ubolewałam, że nie mogłam jechać na koncert dwa lata temu (Kraków). Więc w tym roku się wzięłam się i jadę, jadę ^^

Muse
Łiiiii !!!!!!
TO JUŻ JUTRO !!!!

A lalki? Lalki spokojnie- niedługo się pojawią. W chwili obecnej nie moge robić zdjęć bo jest za ciemno , kiedy wracam do domu, ale  w weekend zamierzam obfocić plastki na calutki tydzień. Także musicie czekac niestety :(
 
z nowej płyty "The 2nd law"
 
A tu już klasa sama w sobie:
 

5 komentarzy:

  1. Zazdroszcze ;). Chociaż fanką nie jestem mimo wszystko zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój brat jedzie (ale do Krakoł) ... zabiłabym go za bilet ... no to oczywiście żart ...
    ale on i mój tata byli na Coke'u .
    No to życzę miłej zabawy :D ... (mam tą płytkę :D)

    OdpowiedzUsuń