sobota, 23 czerwca 2012

Omówienie

dziś omawiam pannę PinyPon, a właściwie to Camile. Dostałam ją w nagrodzie "pocieszenia" z Candy u Malkamy. Aha i przy okazji chciałbym przeprosić że tak długo nic nie pisałam, ale mam w domu straszną zakrętkę związaną z tym remontem w mojej bazie. Niby pokój już pomalowany (ściany wyglądają einfach genial ), ale muszę się teraz wszystkich mebli pozbyć do poniedziałku. Tak więc wszystko z szafek i regałów jest wywleczone na ziemie i ciężko to ogarnąć. ledwo biedną Cam znalazłam :)


wszystko co ze soba przywiozła


Sorki za słabą jakość ale zdjęcia robione w instnym burdelu.

2 komentarze:

  1. Nie, no jakość zdjęcia nie jest taka zła ;)
    Wyszła fajna, mała sesja ^^

    A Cam, jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. po zdjęciach nie widać, że gdzieś tam burdel jest :D

    oby się najszybciej skonczył ;) remonty to zło wcielone :D

    OdpowiedzUsuń